tisdag 12 juni 2012

En lugn dag för en trött tre barns mamma...


En lugn dag
först förmiddags Kaffe hos kära Mormor!


Lunch med mannen "Tonfisk Sallad" gott och nyttigt.


Nu sover lill Tjejen och snart är det dags att hämta hem mina busar från förskolan.
I kväll blir det PW med högre puls än igår. 
Gooo träningsvärk idag i benen vill jag lova.
Vad otränad jag är efter denna graviditet. 
Har mycket att jobba med.
Men man måste jue börja någonstans! 
Promenader kvällstid fungerar för stunden!
Så nu köööör jag på det.
Svårt att komma i väg till gymmet, tiden finns inte för det just nu...


Fotbollen för Sverige igår var skandal.


Suck. 


Men allt kan fortfarande hända
men det blir svårt!








Nya lampan på Altanen


Ha en bra dag
KRAM Elle!





1 kommentar:

  1. Hänger mer än gärna me dig på kvällspromenader gumman <3 bara släng iväg ett Mess nån minut innan ;) kramar fina

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad