tisdag 20 november 2012

Någon gjorde mig glad!


Tack kära 
 Fröken Gredelin  för dina varma ord
och att du gav mig en bloggaward
De gick rakt in i mitt Hjärta.
Snacka om att du gjorde min dag.
Blev såååå glad!
Du har en fin, fin blogg och intressant!



Vita Pusselbitar som har ett sådant vackert hem 
och känsla för stil och dessutom verkar ha hjärtat på rätta stället. 

Ja vad säger man om de fina orden!!!
Hon är för go.

Jag ska svara på dina frågor Tjejen.
Men inte just nu.
Har tre små hjärtan som behöver sin mammas uppmärksamhet!
Får se om tiden finns i kväll.



Ha en fin Tisdag alla kära Läsare

Kram från Elle

1 kommentar:

  1. Grattis till awarden.. den är du värd!

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad