fredag 23 november 2012

Fin helg önskar jag ER





Tittar in för att ÖNSKA er alla 
en Fin helg.
Har ni någon Speciellt inplanerat!

Jag tänkte "Städa" och fixa i ordning här hemma.
Börja ta fram de fina advents stjärnorna
och ljusstakarna.
Inte tända dem, men det är en del fönster som ska gås
igenom och putsning står på schemat. 
Tända dem väntar vi med till nästa heeeeelg:)

Barnen och jag har varit och fikat nu på förmiddagen
med en av mina närmaste vänner och hennes fina ungar.
Tusen TACK!!!


Kram från Elle

Pssst...
Bilderna är från hallen i huset

4 kommentarer:

  1. Vad skoj det låter att fika med goda vänner .Bara så mysigt .Ja är också så sugen på att fixa .Ha en mysig fredag vännen .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Här har vi ochså städat idag. Skönt att ha det gjort innan helgen. Ha en skön helg. Kram Titti

    SvaraRadera
  3. så fina bilder du visar på din härliga blogg.
    Hanna

    SvaraRadera
  4. En fin helg önskar jag DIG!
    Imorgon ska jag till min svägerska hon ställer till med tjejmiddag. Så alla får ta med sig en vän (om man vill) så det kan nog bli en rolig kväll med en salig blandning av tjejer..

    KRAM

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad