onsdag 7 november 2012

Besöket närmar sig...


Har kört pojkarna till förskolan.
Druckit morgon kaffe, haft ute Hunden, och gett
lilla Skruttan gröt.
Nu är det dags att packa in oss i bilen och åka 
till farbror doktorn.
Idag är det värre än någon annan dag.
Natten var lika med hemsk.
Ni vet den där känslan av panik.
Man vet inte vad man ska göra för att må bättre.
Man vet inte hur man ska ligga för att somna om.
Man vet inte hur tankarna i huvudet ska sluta,
så man kan slappna av....
Den känslan hade jag i natt.
Hoppas verkligen han säger vad problemet kan vara idag.
Denna värken gör mig TRÖTT.
Och tar all min Energi.


Tusen tack än en gång för alla era Värmande 
Kommentarer. 

Återkommer lite senare idag.

Kram från mig

2 kommentarer:

  1. Lycka till hos doktorn nu och att du får reda på vad det är som inte är bra.....Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Fy.. det där lät inget vidare..
    Vet precis hur jobbigt det kan vara med värk, hoppas du får hjälp o slipper ha ont!

    Krya-på-dig-kram Liza

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad