söndag 14 oktober 2012

Vit färg, om och om igen!


Mannen har tagit fyra Kids och åkt hemifrån.
Huset ekar av tomhet..

Men....

Det är då man "hinner" saker som man annars inte gör.
Då barnvakt inte hör till vanligheten i våran familj..

så..
Nu står det list färg här i jämte mig.
Har målat runt fönster, som var kvar,
Lilla O´s lister i hans rum.

Och nu ska jag plasta in golvet i Vildas rum
åh börja måla tak!

Heja, dags att köra i gång igen!



Vad hittar ni på denna söndagen:) ??


KRAM FRÅN MIG

2 kommentarer:

  1. Heja dig!!! Visst är det skönt att få saker ur händerna och bara få göra dem själv. Nu har vi ju bara ett barn då så jag kan ju inte jämföra mig..
    Nåväl, det är iaf skönt att få saker gjorda:)) har oxå fått en hel del gjort här hemma idag, målat, sytt, tvättat o lagat mat:)
    Önskar dig en fin ny vecka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig och effektiv helg.
    Och visst var körslaget spännande i Lördgas, men härligt. Nu är de i final.
    Tack söta du, är ju så jag rodnar av din kommentar. Ja, bra kost och rätt träning kan göra underverk för kroppen.

    Duktig du är, visst är det skönt att få härja runt hemma själv ibland, känns som man blivit hundra gånger effektivare sen man fick barn och då blir barnledig en stund.
    Hoppas ni får en härlig start på veckan, Kram Malin

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad