onsdag 24 oktober 2012

Fjärliar




Ja Fjärilar blir det en hel del till Vildas rum.
Tycker det personligen är jätte fint!

Denna lampa kunde jag Självklart Inte slita mig i från.
Kommer från "By Rydèns"
Även en Rosa LOB vas har flyttat in till hennes fönster.

........

Igår blev det "Body Combat" härligt mör i kroppen idag.
Men i kväll blir det ännu ett pass.
Måste komma i gång igen.
Denna gången ska jag Lyckas!

Hej å håååå.
Ha en fin dag!

KRAM ELLE

Psssst...

De Rosa plåt pallarna i mitt förra inlägg 
frågade några om...
De är ett fynd från Jotex.se 
rean dock från i våras.



6 kommentarer:

  1. Jag gillar också insekter... jättefint där på fönsterbrädan! Så mycket kul det finns att köpa!Lycka till med Body Combat!

    SvaraRadera
  2. Den strålar säkert jättevackert i mörkret...
    Är det inte härligt att känna sig mör i kroppen efter ett pass ;-) Lite iaf...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Den kommer säkert att lysa jättevackert i mörkret..
    Är det inte härligt att känna sig helt mör i kroppen efter ett pass ;-) Lite iaf :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Så söta.
    Så mysigt hon kommer få det.
    Haha, såg att vi lyckats köpa lika dana pallar. Men Stella fick en i rött i stället.
    Härligt när man känner att man kommit igång. Gå inte ut för hårt bra, tänk på att kroppen behöver återhämtning efter ett hårt pass.
    Ha en riktigt mysig Fredag och trevlig helg, Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Men vilken fin lampa!! Blev alldeles kär:) En sån vill jag också ha:) Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Fjärilar är så fina, det var ett tag sedan jag såg en ute, kom jag på.

    kramen

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad