måndag 1 oktober 2012

Mysig vinst!






Igår fick jag ett fint paket i brevlådan från Madebyelle wiiihoooo..
Vann en utlottning hon hade för ett tag sedan på denna fina ljusstake
alla årstiderna är skrivna runt om på den! Jätte mysig.
Passade perfekt i köket!
Tack söta du för den!

Idag är det Tisdag, och sjukstuga än en gång i Kråkegården.
Mellersta pojken har fått hög feber igen.
Nu på morgonen var den nere så vi kan hoppas det 
bara var en liten febertopp han fick igår kväll.

Även startade jag Tävlingsutmaningen igår som jag är med i.
Gick en halv mil iaf med en kär Vän som kom på besök!
Så himla Härligt.
Sådana vänner växer inte på träd!


Önskar er en fin dag

Kram Elle


Psssst, glöm inte min utlottning:) 




11 kommentarer:

  1. Grattis till din söta vinst!Bara så himla söt mysigt med alla årstider på den.Ja nu är det ju bara så härlig att mysa och tända ljus.Ha en fin dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag gillade den mycket:)
      Den får stå på köks ön nu i höst!!!
      Tänd för kvällen, nu ska jag fixa barnen och sen blir det massa mys i soffan i kväll.
      tack för du hälsar på mig så ofta!
      KRAM ELLE

      Radera
  2. Grattis till vinsten!

    Önskar dig en fin dag också. Kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! den gjorde sig på köksön:)
      HA en fin kväll kära Maria!
      //kram Elle

      Radera
  3. Grattis, det var en fin vinst.
    Hoppas sonen mår bättre idag.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack söta du!
      han är bättre, var nog bara en febertopp han fick igår kväll.
      Så i morgon blir det nog förskolan igen:)
      tack för du hälsar på!
      Stor kram på dig

      Radera
  4. hej. Vad roligt att du ville titta in hos mig :-) Jag kommer gärna tillbaks till din blogg. Grattis till den fina vinsten. Hoppas ni slipper febern snart . Tack för lyckönskningarna med bebisen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godkväll Kära Titti!
      Vad roligt att du gillade min blogg, du är mer än välkommen igen:)
      Febern är borta i kväll, sååå skönt.
      KRAM ELLE

      Radera
  5. Verkligen supermysig ljusstake :) TACK för en skön promenad och kvällsmys <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack själva min FINA vän! var såå mysigt att ha dig här. och en promenad gav ny energi.
      På tordag blir det Träning;)
      KRAM från mig till dig

      Radera
  6. Hemskt ledsen att du fick vänta så på den.. :/ Kul att den passa fint hemma hos dig! Härlig blogg du har!

    Kram Elle

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad