måndag 29 oktober 2012

Himlen är nu en ängel rikare


Det har gått många dagar nu,
utan att ni hört av mig här på Bloggen!

Det är mycket nu och tiden till bloggen hinns inte med.

Prio ett är familjen!

Vi har mycket att gå i genom
och i helgen kom det ett dödsbesked.
En äldre herre har nu lämnat familjen J.
Min mans farfar, barnens gammel farfar!
Han levde ett långt och fint liv.
Tyvärr fick han ett "hemskt" Cancerbesked 
och efter tre veckor med kamp mot klockan,
så fick han äntligen somna in och få bli fri!


Nu är du en fin Ängel i Himlen


När dina steg har Tystnat
finns ändå ekot kvar.

När dina ögon Slocknat
vi alla minnen har.

Vi spar dem i våra hjärtan.
Tar fram dem då och då.

Så kommer du för alltid,
att vara här ändå.




Vila i Frid

. . . .


Ta hand om er
& framför allt var rädda om Varandra!

EN stor varm kram Från mig

Elle

5 kommentarer:

  1. Vad fint du skriver!

    Det är sorgligt när någon nära lämnar oss på jorden.. i hans fall är skönt att det inte blev utdraget utan att han fick somna in rätt fort.

    Ha det så gott!
    Många kramar från mig.
    Marie

    SvaraRadera
  2. Vad sorligt :(.
    Han har det bra nu. Ingen smärta mera.
    StyrkeKramar till dej vännen.
    Kram Erica

    SvaraRadera
  3. Hu så himla tråkigt… förstår att ni har det jobbigt och tufft..
    Stötta varandra och va rädda om varandra.
    Stor varm kram från mig!
    /Anna

    SvaraRadera
  4. Beklagar er sorg :(

    Många varma kramar till er ♥

    SvaraRadera
  5. Jag beklagar er sorg :-( Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad