tisdag 9 oktober 2012

2årig bröllops dag!










Fotograf Camilla Kautto
Väldigt duktig tjej hennes hemsida hittar ni Här!

Dagen då vi blev ETT!

2010-10-09

Två år har gått sen den Stora dagen då vi sa Ja i Kyrkan!
Det var SOLSKEN, hösten bjöd på alla sina underbara färger.
Vi hade en mycket fin dag, med Nära & Kära.
En del finns vid våran sida mer än någonsin,
en del finns där, en har lämnat oss för att leva sitt liv i himlen.
Vi har fått ett till barn, en dotter i våran barnaskara.
Vi har kämpat, med tårar, lycka, sorg och kärlek,
att få ihop vardagen, familjen och hålla vårat förhållande vid liv.
Vi är vi, och vi är STARKARE än någonsin TILLSAMMANS.

Min älskade man.
Jag älskar dig och barnen 
till månen och tillbaka,

Ni är mitt ALLT

Min Familj
Min trygghet
Min Kärlek

HA EN FIN DAG KÄRA LÄSARE!

Det ska jag ha.

KRAM ELLE



11 kommentarer:

  1. Ja, visst är det något alldeles särskilt att få dela allt med en underbar man. Och trots att livet inte alltid är på topp och man tror man ska bli galen på varandra så skulle man aldrig vilja vakna upp vid någon annans sida. Grattis och hoppas ni får en underbart mysig dag, Kram

    SvaraRadera
  2. Sååå vackra ni är! Grattis till er bröllopsdag!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Grattis på bröllopsdagen♥ Vilka underbara bilder.Ha nu en fin dag .Kramar Rita ♥.

    SvaraRadera
  4. Åhh så fina ni är:))
    Jättefint skrivet av dig.

    Hoppas ni får måånga lyckliga år tillsammans!

    Kraam på dig

    SvaraRadera
  5. Grattis på bröllopsdagen! :)
    Hoppas ni kan fira den lite extra..

    Så fina kort på ett fint par!
    Du är verkligen otroligt VACKER Elle ;)

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder på en fin dag...♥
    Brudbuketten var ju underbar...

    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Åh vad härligt! Grattis på er dag!
    Vad fin du var på bröllopet.

    Har dagen varit bra?
    Här hemma har vi inte gjort så mycket.

    Kramar Maria

    SvaraRadera
  8. Åh, så vackra!!! Stort grattis till er:)
    Frågade du hur du kunde följa min blogg? Tror att det ska gå om du använder typ Google Reeder..
    Sköt om dig och hoppas ni haft en riktgit fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Grattis! Väldigt fina bilder , när hösten är som bäst . Hoppas ni haft en bra dag! Kram Lotta

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott . Jättefina bröllopsbilder. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis grattis hoppas ni fick en bra dag!!
    Kram
    Mona

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad