torsdag 28 juni 2012

Sommarlov!




Idag gick barnen på Sommarlov från Förskolan i Fem hela veckor!
Om en vecka har även mannen Semester!
Känns underbart, nu kan äntligen Sommaren börja på allvar.

Idag har vi haft en mycket Fin dag över staden.
Värmen är mer än Välkommen.
Hoppas den är här för att Stanna.

Fortfarande "panik" inför lördag
 ingen klänning till bröllopet som känns hundra
En dag i morgon också...

Lilla Vilda fick sin 3 Månaders spruta idag.
Så i kväll har det varit mycket tårar.
Stackars liten.
Första alvedonen i hennes liv,
som blev katastrof.
Typ andningsnöd när hon svalde det.
Jag blev precis livrädd
Sen blev det massa mat som kom upp med slem.
Fy för dessa värk mediciner.
Nu somnade hon just i min famn iallafall
 så nu hoppas jag hon får sova i natt smärtfritt

En lång tjej som visade 62cm, vuxit 4cm på en månad
och 5800gram


Ha en fin kväll gott folk!

Kram Elle




1 kommentar:

  1. Oj flytande alvedon ger jag knappt till Charlie, här är det suppar i rumpan som gäller, då vet man att de säkert får allt, och inget kräks på köpet! ;)

    /Therese W

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad