torsdag 14 juni 2012

Panik!



Jag köpte en "Jätte" fin klänning till sommarens två bröllop!
Men har nu insett att jag kommer aldrig komma i denna klänning,
iallfall "Inte" till det första bröllopet som är om ca två veckor.


Kaos! Vad ska jag då ha på mig?


Kan man ha "svart" på ett bröllop med smycken som bryter av?
På mitt och mannens bröllop var det några som var klädda i svart?
Vet att man säger att man inte ska det på ett bröllop egentligen,

men på mitt bröllop fick var och en ha det de trivdes i!
Svart känner jag mig även klädd i och något smalare;)


Får se! Bara att leta efter något man kan ha på sig sista vecka antar jag.
Även hår behöver klippas och färgas.
Oj oj oj.. vad mycket det blev nu!
Kommer ha panik veckan efter Midsommar bara så ni vet..


Vart tog sommarvädret vägen nu då? 
Nu regnar det och även kalla vindar:(
Hoppas det blir finare till helgen 
Då det också är Studenten i morgon i stan!
Så de slipper springa ut i ösregn!!!




Får mysa med mina barn nu resten av dagen!


Stor kram från Elle!

3 kommentarer:

  1. På vårt bröllop ska ALLA ha svart klänning utom jag ;)

    SvaraRadera
  2. Vet många som haft svart på bröllop. Men hör med brudparet bara så brukar det inte vara några problem.
    Hoppas ni får en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  3. Vad står det för klädkod på inbjudan? Jag är emot svart på bröllop, särskilt på sommaren... finns det ingen du kan låna klänning av? Jag har ett par klänningar som du säkert kommer i och som du gärna får låna! (som jag själv haft på bröllop, och Charlies dop)

    Kram Therese Wahlström

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad