torsdag 7 juni 2012

Jag är en vinnare!!!



Idag springer jag av lycka i hela huset
Hoppar som ett barn på julafton
Barnen tycker mamma är tokig

Men jag är så otroligt Glad...

 Jag vinner aldrig någonting
och idag hände det!

Tittar in på en underbar blogg som jag är en trogen följare av
och där står mitt namn att jag vunnit

 Det fina  LILLKARIN påslakan-setet
 (från Af Swedala)



Bilder af Swedala


Tusen tack inrednings frun!
Du gjorde min dag!

Hennes underbara blogg hittar du här





Ha en super fin dag!


För det ska jag ha
Wiiiihoooo...


Nu fixa Kottarna för fika hos kära mor...



KRAM ELLE

3 kommentarer:

  1. Grattis! :)
    Visst blir man överlycklig?! Jag hoppade också runt när jag vann "pusselpallen" :D

    Och en fin blogg har hon inredningsfrun! Hennes blogg har jag följt längst..

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är glad över att vinna något så fint.:-)
    Kram Stina

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad