lördag 23 februari 2013

Piff inför visningen!








Blir inte många inlägg just nu.
Men jag hoppas ni har förståelse för det.

Idag visar jag lite bilder från Vardagsrummet.
(Innan visningen i torsdags)
Det känns som den gick BRA.
Vi har redan fått ett bud.
Så vi har is i magen och ser på måndag om
några fler hänger på.
Eller vad som händer.
Sen var det väl någon mer visning nästa vecka!
Håll tummarna kära läsare.

Många frågar fortfarande om anledningen till
våran försäljning av Huset.
Jag kan tyvärr inte dela med mig av det (än)
Eftersom allt är ganska Komplicerat.
Men när jag känner att jag har koll på mitt liv igen,
då delar jag med mig av det till er!
Hoppas ni känner att det är Okej!

Ha en fin LÖRDAG
Många kramar Elle




3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att det blir så bra som möjligt!!! Grattis till ett bud! Snygg piff som säkert lockar!! Ha en riktigt go kväll!

    SvaraRadera
  2. Kram Elle från Fille

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att ni får ett bra bud på huset! Huset är ju verkligen hur fint som helst. Förstår att du inte vill dela med dig till alla om anledningen, i mitt fall var det den skönaste vägen för mig att dela med mig. Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad