torsdag 14 februari 2013

Alla HJÄRTAN! då är det...


.O.f.f.i.c.i.e.l.l.t.

Nu ligger vårat hus ute till försäljning
Vi har funderat en längre tid.

Det är mycket som gör att vi säljer.
Tänker inte gå in på det just idag.
Men det känns både 
Bra i själen
och Dåligt

Vi har ändå slitit med Svett
 Tårar & Glädje 
i detta huset.
I över fyra år har vi skapat minnen.
Vi har fått kämpa i motvind.
Slita som idioter rent ut sagt vissa dagar.
Vi har fått tre underbaringar under resans gång.
Och hela huset är fullt med härliga skratt.
Utmaningar.
Inrednings Kaos!
Idiot utbrott när saker gått sönder.
Och så vidare.

.Men vi får hoppas 
att detta leder till en ny väg
i Livet.





Vill ge er alla en stor kram på 
Alla hjärtans dag
Fast jag tycker att man ska ge kärlek
VARJE dag till dem man står närma.
Inte bara "En dag" om året.
Utan jämt.
Men kanske har du fått känna dig speciell idag.
Något över det vanliga?
Blommor och choklad.
Eller varför inte en karl som stor städat huset.


KRAM ELLE









6 kommentarer:

  1. Hoppas att förändringarna är det till det positiva!
    En stor alla hjärtans dag kram till dig från mig

    SvaraRadera
  2. Önskar er att ni hittar ett nytt fint hem!! Malin

    SvaraRadera
  3. Klart ni ska göra det som känns rätt, lycka till med försäljningen och att det blir en bra förändring för er! Kram vännen

    SvaraRadera
  4. Såg att det inte står i din pres att du är gift längre. Hoppas det inte är skilsmässa på g!!!

    SvaraRadera
  5. Förstår att det är dubbla känslor inför försäljningen...
    Så klart både sorg och lättnad, håller tummarna att det leder till en ny start i livet och att nu kommer att må och få det riktigt bra! Du finns i mina tankar!

    Många varma styrkekramar från mig!
    Marie

    SvaraRadera
  6. Då hoppas jag att anledningen är att ni ska flytta in här i grannhuset <3
    Kram Suzi

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad