lördag 16 februari 2013

Ni ger mig tro..


Hopp, och Kärlek!

. . . . . . .

Nu till något annat.
Varför vi kommer att sälja huset?
Det är många som "Spekulerar" i detta. I Know!
Men ni får spekulera hur mycket ni vill.
Ni blogg läsare, som de som inte alls känner oss.
Svaret kommer med tiden.
Allt från Nytt hus till skilsmässa.
Ja det är Kontraster det.

Ni får hållas
Det är mycket Känslor dag som natt just nu

Idag har M kört massa skärp.
Och jag städar och flyttar runt på saker inför
en husvisning nästa vecka.
Det är en del familjer som kommer.
Så vi håller tummen lite extra nu,
att folk blir intresserade och
budgivning vore ju inte helt fel.

Har även Shoppat lite nytt från HM
till vår garderoben.
DET BEHÖVDES VERKLIGEN!
Efter tre graviditeter tätt
Åh plus i kanten är att vågen visar -1,5 kg ner.
1 kg kvar till första målet.
Sen är det 5 kg till efter det att kämpa med.

Lite smyg titt bjuder jag på i kväll
Bilderna är lånade från HM webb shop






Även lilla V fick lite nya kläder
Hon har växt ut mycket nu.
Tro det eller ej, Blått blev det en del.
Fast jag har två pojkar å köper mycket Rosa 
annars nu för tiden.
Och självklart Leopard till Sommaren!






I kväll blir det massa MYS
 framför MELODIFESTIVALEN!
Vad hittar ni på?

Och ni, tack för ni stöttar och finns i mitt liv.

KRAM ELLE








2 kommentarer:

  1. Råkade nog skicka en kommentar för tidigt?

    Klart man undrar varför?
    Men viktigast är att ni mår bra! Och att allt blir bra :)
    Vi andra behöver inte vara så nyfikna :P

    Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej.. Vad roligt med nya kläder, alltid lika roligt när vågen visar minus.. Det skulle jag också tycka, men med mig tar det tid..

    Tycker du har en mysig blogg..

    Ha en bra dag.. Maria...

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad