tisdag 5 februari 2013

E.G.O



"Darins" nya skiva dunkar i hela huset idag.
Har ni hört den!
As bra!
Dammsugaren och skurmoppen är framme.
Städa bort baciller står på schemat!

Vi kan inte bli av med sjukdomarna.
Min mellersta son O har 40 graders feber,
som inte vill gå ner helt.
Även hans astma är värre pga av förskyldningen.
Så i går var vi en sväng hos doktorn och fick mer mediciner
för astman och influensan han har.
Resten av familjen är snoriga och har ont i kroppen.
Vi är inne och kurerar oss så gått det går!

Men fasen rent ut sagt

Vad jag är trött på sjukdomarna nu

Ge oss vår, sol
och plusgrader!

Längtan är stor...

E.G.O

B.l.o.g.g.e.r.s.k.a.n 


Ha en fin Tisdag Kära läsare
Jag ska försöka få upp mitt humör lite,
med kaffe och ännu mera musik!

KRAM ELLE



4 kommentarer:

  1. Stackars liten som har så hög feber...
    Hoppas verkligen han kryar på sig snart!
    Va fin du är :))
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Äh fy den sjuk känslan när det känns som varenda baskilusk sitter i väggarna.. Stackars lille O, hoppas han mår bättre!
    Har insett här hemma att man inte ser ut när solen lyser uj uj uj vad mina fönster behöver en omgång...
    Ha en fin kväll fina du
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är!

    Segt med alla sjukdomar just nu.

    Ha en fin kväll! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt att ni inte får bli pigga! Men lite piggare bli vi av Darin! Jag har lyssnat på honom hela helgen ;)
    Superfin bild på dig!! Kramis Suss

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad