måndag 7 januari 2013

I´m back!



Tillbaka till vardagen.

Tidig morgon.
Massa Kaffe för idag var det tröttheten som tog över.
Kört två glada och förväntansfulla killar till förskolan efter jullovet.
Handlat.
Köpt årets första TULPANER.
Favorit blomman för min del.
Måste älska dem.
När de kommer och julen städas ut.
Det är en underbar Känsla.
Mycket tankar & funderingar på framtiden.
Börjar bli stressad för jobb fronten.
Ni som följer mig vet att efter min mammaledighet,
står jag utan jobb.
Känns inget vidare faktiskt.
Planerat iaf att lillan ska skolas in i Maj (om förskole plats finns)
Kommer ske en del förändringar i livet också fram över.
Mycket, mycket, mycket,
men man får stanna upp och andas i mellan åt.
Nyårs löftet, gå ner 10kg till Maj.
Har misslyckats ett antal gånger förra året.
Men denna gången har jag bestämt mig.
Kör LCHF fast inte sten hårt.
Har dragit ner på onödigt socker.
Bröd, pasta, potatis helt borta från menyn.
Kom gärna med smidiga recept och frukost tips med mera
ni som kan detta med LCHF...
Alltid bra och roligt att Läsa.
Stor städning av huset erbjuds idag.
Puh, dags att sätta i gång med det kanske.
Ha en fin start på en ny Vecka.
Många av er där ute som börjar arbete och som är
tillbaka i vardagen efter förhoppningsvis en fin ledighet tillsammans med
nära och kära!
Kram
Elle


6 kommentarer:

  1. Härligt når kidzen börjar skolan igen och det blir vardag igen.Åååå tulpaner är ju bara så underbart.Lycka till med lchf .Ha en go start på nya veckan fina du .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Kul att du är tillbaka! Allt ordnar sig ska du se!

    SvaraRadera
  3. Idag var vi tillbaka i vardagen!
    Jag hoppas att jobb löser sig för dig... Klart att det gör eller hur :-)
    Njae lchf, jag har läst lite om det, har provat gick ner 2 kilo sen gav jag upp!! Tror på sunt förnuft även om jag tar mindre av kolhydraterna!

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    psst kul att du är tillbaks

    SvaraRadera
  4. Det kommer alldeles säkert att ordna sig ska du se! Jag håller tummarna som bara den :)

    Tulpaner är verkligen underbara och får en att känna att vi går åt rätt håll iallafall.. våren är så efterlängtad.

    Önskar dig all tur och lycka till!
    Många varma kramar från mig

    SvaraRadera
  5. Hallå där!
    Kikar in o önskar en God fortsättning på nya året!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  6. Hallå där!
    Kikar in o önskar en God fortsättning på nya året!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad