söndag 27 januari 2013

En så där upplevelse


Ny start, på en ny vecka
Måndagen är här igen.
Helgen gick med rasande fart

Natten har varit Tung.
Med tre små som har hosta & genom förskylda.
Mina två minsta har turats om att hålla mig vaken
mellan halv ett och halv fyra.
Så huvudet går på halv fart idag...

På tal om 

Philadelphia med marabou

Nja det var väl en så där upplevelse.
Den var GOD!
Men inget mer typ.
Tycker nog mer om orginalet
just när det gäller Philadelphia tårta.

Men har fått ett Kladdkaka recept av en vän
med samma ost. Får se om det är bättre!
Jag kommer lägga ut Receptet här sen
på Philadelphia tårtan om någon vill pröva den!

Idag blir det fixar dag
Min Fina Morfar och Mormor kommer även på besök.
Morfar ska hjälpa oss sätta lite foder i hallen,
PÅ tiden att de kommer upp nu.

Åh vet ni vad, jag har MÅLAT i helgen.
Tänka sig att jag fick lite tid över.
Ett vitt skåp blev Matt Svart.
Är super Nöjd med Resultatet.
Ska beställa nya beslag och knoppar
Sen får ni se...
Det ska stå i matrummet/tvrummet.
Ska måla svarta hyllor också.

Vitt och svart, I loooooove It.
Innan var det mest vitt och vitt och åter vitt.
Men har ändrat inredningen lite här hemma nu.

Två "Nya" Ord tavlor.
Fyndat på Loppis.
Men kommer från zbh.




Tjooohoooo.
Dags att fånga dagen!

KRAM ELLE






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad