onsdag 30 oktober 2013

Inredning



Här hemma är barnen genom förskylda.
Men jag har fri vecka.
Betyder Ledig en hel vecka.
Så himla skönt!
Så vi är hemma och myser för fullt och tar det lugnt,
även storstädat källaren idag. Äntligen!
Plötsligt händer det!

Idag har jag klickat hem 
två saker jag velat ha en längre tid från Ellos.se
Jag hade 500:- rabatt så det blev ett riktigt fynd i dag.

En vit Hatt hylla med underbara kryss,
Som jag tänkt köpa under två år ca.
Men nu är det äntligen snart min.
Tyvärr var väntetiden till 10 januari.
Men den som väntar på något gott!
 Hoppas jag min hall är färdig renoverad...


En vacker julbelysning också så klart!


Ha en mysig lill lördag Kära Läsare!
Här väntar jag in mannen framåt kvällen,
sen blir det krypa upp i soffan i världens bästa famn med tända ljus,
pepparkakor, Julmust och titta på Bonde söker fru!

Älskar Livet
I bland är det värt att Kämpa 
för kämpar man tillräckligt
så vänder vindarna och man kan börja känna lyckan inom sig IGEN!

LOVE ELLE

4 kommentarer:

  1. beundrar dig och din styrka. fortsätt så och bry dig inte om vad andra tycker.
    Har fått mycket insperation från din/er renovering.

    kram/M.

    SvaraRadera
  2. Så härligt att åter "höra" glädje i din ton.
    Här är också barnen förkylda men det går mot slutet skönt nog.
    Hoppas ni fick en mysig kväll och krya på er. Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Livlig fantasi har du

    SvaraRadera
  4. Hoppas barnen kryar på sig snart inget vidare med förkylningar den här tiden.
    Kul att klicka hem lite nytt till hemmet och dessutom till bra pris... det är inte alls dumt :)

    Hoppas det blev en riktigt mysig kväll! Kul att det känns som det går åt rätt håll för dig nu... det är du värd!

    Önskar dig en fin allhelgonahelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad