onsdag 9 oktober 2013

Speciell dag, som är annorlunda i år...



2010-10-09
E & M






För tre år sedan vi denna tiden var  det en pirrig fröken som snart skulle
åka till Kyrkan.
I finaste vitt och lockigt hår med slöja som jag alltid drömt om.
Känslorna flödade i hela kroppen.
Det var obeskrivligt.

Det var den stora dagen då jag blev Fru Jacobsson!

Jag grät konstant från klockorna började ringa,
till långt efter vigseln!
VILKEN KÄNSLA AV LYCKA.

Den kärleken till den mannen som jag bär på,
är obeskrivlig.
Han har gett mig de finaste gåvorna i världen.
3 underbara barn.


Men..
Efter den dagen har livet varit som en berg o dalbana.
Mycket har hänt.
Kan inte gå in på allt.
Men ni som följer vet att 2013, våren, tog vi ut skilsmässa.
Flyttade i från varandra.
Sålde vårat fina hus i staden.
Och har delad vårdnad på barnen.
Varannan vecka.

Men Mr M är mannen i mitt liv.
Jag kunde inte ge upp honom,
och all Kärlek som jag bar på.
Sakta men säkert började vi ses igen,
och sakta men säkert bygger vi upp framtiden tillsammans.
Vi tar dagen som den kommer..
Fast vi är långt i från den stora dagen.
Så har vi i alla fall VARANDRA.

Som prästen sa i ett tal till oss från våran favorit film i kyrkan:



TA VARA PÅ LIVET KÄRA LÄSARE
MORGON DAGEN KAN SE HELT ANNORLUNDA UT.

LOVE ELLE

4 kommentarer:

  1. Stark du är ! Du kämpar på och skiter för fullt!
    Hoppas ni finner tillbaka till den kärleken ni en gång har haft
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Elle jag beundrar verkligen den styrka du har! Du/ni kommer gå ur detta starkare en någonsin. Kärleken övervinner allt❤️ Stor kram Emma

    SvaraRadera
  3. Så härligt att det är ni igen! ❤

    SvaraRadera
  4. Kikar in och kollar läget lite ibland. Du skriver vackert, direkt från hjärtat, det märks eftersom mina tårar alltid ligger i ögonvrån när jag läser. Fint du skriver om er kärlek, fint att våga försöka, sakta närma er varandra igen! Stor kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad