torsdag 7 november 2013

Ren svensk svart sjuka!

Jag har inte slutat att blogga!
Men de finns vissa personer i den världen som gör allt för
Att förstöra för andra! Jag har råkat ut för påhopp på min blogg om saker ingen har
Med att göra!å saker som är rent av skitsnack!
 Å när andra jag tycker om blir lidande ställer man sig frågan om det är
Värt att ge delar av sitt liv!
Jag är ärlig på min blogg och jag är ingen person som lever bakom en fasad!
Är mitt liv skit så skriver jag om det är
Mitt liv toppen så skriver jag om det!
Livet är fullt av kontraster!
Men man hänger inte ut allt!
Men tyvärr finna det tragiska människor som lägger ner tid på att förstöra för andra,
Ren himla svensk svart sjuka!
Mig sätter man sig inte på i första taget!
Jag är inte den sortens person som ger upp eller tar åt mig!
Men i bland blir det för mycket helt enkelt!
Tack alla ni där ute iaf som är underbara.
Som gillar att vara här å som ger styrkande ord, lyckliga meddelande,
Å som bjuder på er!

Ha en fin kväll

Love Elle!

8 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Denna svartsjuka finns även här i Finland. Vad är det för fel när människor?! Har de ingenting annat att göra än försöka få en och må dåligt. Du skall försöka bry dej blanka fan i dem. Du skriver precis så som du känner. Det gör även jag i mina bloggar ( svenska och finska ). Mår jag t.ex jätte skit så skriver jag om det.
    Du skall ha det så bra.
    BamseKram från lilla jag :)

    SvaraRadera
  2. Skriv sanning så får du inga påhopp ifrån folk. Kram/M . Din blogg är grymt bra och verkar skriva ifrån hjärtat!

    SvaraRadera
  3. Hejja dig! Bra att du är stark. man hänger väl hos dem man gillar och de man inte gillar behöver man inte ödsla tid att titta in till och allra helst inte kasta skit över. undrar om de skulle vilja bli behandlade så själva?
    Kram på dig Helena

    SvaraRadera
  4. Elle, du vet att du kan spåra ip-nummer?!
    Få svart på vitt vem människan är?
    Kram Suzi

    SvaraRadera
  5. Det är så tråkigt med avundsjuka och missunnsamma människor!
    Det är ju inte farligt att vara glad för någon annans skull... Det är väl härligt när någon haft det jobbigt och sedan får känna att livet är härligt igen!

    Varma kramar från mig! Kanonkul att livet äntligen går i rätt riktning för dig!
    Marie

    SvaraRadera
  6. Tråkigt :( Men nu har du ju iaf skrivit ett inlägg var du står, och att du inte tar emot sånt. Tyvärr är det ju så att alla har ju rätt till sin åsikt. (Nu vet ju inte jag vad som skrivits) Men sålänge de inte är hot eller kränkning så kan man ju inte göra så mycket. Men som sagt, hoppas folk skärper sig nu och fortsätter de tycker jag du ska kolla upp ip osv! Trevlig helg :-)

    SvaraRadera
  7. Usch så tråkigt! Förstår att man tappar skrivarlusten! Din blogg är iaf en av mina favoriter. Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad