fredag 10 februari 2012

Sommarbröllop! Helg! Illamående!


HELG!
Firas med massa
 mys, kärlek och lugn och ro!

Igår kom ett "mycket" vackert brev på posten!
En kär vän ska gifta sig i sommar!
Förstå vad hääääärliiiiigt.
Och jag och mannen ska få vara med och dela deras dag!
Kärleken är underbar!

Tyvärr har jag mått skit sen i natt!
Kraftigt illamående och ryggvärk från och till.
Graviditen antar jag.
Trodde först magsjuka.
Men det kan det inte vara.
Så idag har jag sovit massa.
Och försökt sysselsätta energifyllda små kottar!
Helgen kom mycket lägligt!


Hade även
många
besökare igår här
på bloggen!

Blev jätte glaaaaaad:)

Skicka gärna en kommentar då och då,
så jag vet vilka ni är som tittar in!



Önskar er en fin helg!

Många kramar från Elle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad