torsdag 16 februari 2012

Namn funderingar!


Ikväll funderas det på namn till
Älskade lille Bebis!

Svårt

Hällst pojknamn är extra knepiiigt denna gången!
Så blir det en pojke blir det svårt.
Någon som har lite namnförslag maybe?
Då är det välkommet!
Man är så insnöad på vissa.
Så man ser kanske inte andra namn som är fina!
Flicka har vi något namn iallafall men inget säkert.
Alla barnen har jue " i " i sina namn.
Utan att vi tänkt på det.


Mysig kväll på er!

Nu ska jag ta mig en varm dusch.
Sen pyjamas.
Och vila en mycket ond rygg.

Kram Elle


7 kommentarer:

  1. Jag vet också om det blir flicka, ett namn jag velat ha lääääänge :)
    Pojk blir svårare, det kan jag hålla med om...

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Wilton, Ossian och Matheo;)
    Jag älskar namnet Matheo men Eric tycker bara BLÄ;(

    Oså är Ninni mitt favorit flicknamn;)
    Det blir det om vi får en flicka nån gång;)
    Där är jag "icke förhandlingabar"

    Estelle är fint oxå:)
    Wilton, Ossian & Estelle..
    Det betyder stjärna på latin:)
    ((men de kände eric nån tant som hette så det var oxå bara att glömma)

    Hoppas du mår bättre i din graviditet nu!<3
    och att ni slipper magsjuka o skit!
    Förresten fortsätt med bilder på ert vackra hus:)
    Jättefint har ni det!
    Kram suzette

    SvaraRadera
  3. Vad spännande med namn. Jag tycker Elias är fint pojknamn men det är ju lite vanligt. Dina söners namn är mer spännande :) Blir kul att se vad det blir. Hoppas det blir bättre med ryggen. Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken söt blogg du har.Ja killnamn är ju inte det lättaste!Fina namn dina killar har.Ska bli spännande att se vad det blir.Ha en mysig fredag.kram Rita ♥

      Radera
  4. Tack alla söta för era förslag!
    Får vi se vad det blir:)
    Lättare när man får träffa lilla bebis!
    Vad är det man brukar säga:
    Man ser vad det är! ;)
    Önskar er alla en fin helg.
    Kram Elle

    SvaraRadera
  5. Å så mysigt med namn, men svårt. Vi hade två flicknamn att välja på men inget pojknamn som kändes rätt. Jag va ju dessutom "säker" på att det skulle komma en pojk. Men ack så fel jag hade.
    Hoppas ni får en mysig helg,
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oh, tjejnamn tycker jag är svårast, kanske för att man haft två killar som man vetat direkt vad de ska heta. När jag väntade Henry hade jag iochförsig Nelly som förslag till tjej (går ju stava med ie), men han kändes aldrig som en tjej så var mest för att garderar sig, haha. Min farmors mor hette Nelly... Charlie visste vi ju att det var en kille eftersom vi kollade, men en tjej kan ju heta Charlie med, så jag tycker Charlie är ett fint, inte alltför vanligt, och mysigt namn, så det är mitt förslag. :) (Henry har jag för mig att Ossian heter i andranamn, har jag rätt??) Men jag är ju å andra sidan partisk, hihi.

    Kram Therese

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad