tisdag 16 april 2013

Så mycket....

Godmorgon!
Tidig morgon för mig.
Sitter med kaffe.
Är otroligt trött, är så mycket nu i livet så man vet
Inte vart man ska börja?
Ni är så Goa som skickar fina meddelande och sms till mig.
Det värmer ända in i själen ska ni veta!
Jag har mycket hjälp just nu med huset av familjen. Utan dem
Hade inte detta varit möjligt!
Men de är konstigt att ta alla beslut själv,
Hur allt ska vara och se ut! Man har ingen att fråga?
Man känner sig väldigt Ensam.
På fredag är första dagen utan mina underverk,
Hur ska jag klara det? 10dagar utan dem?
Jag jobbar hela nästa vecka em å natt!
Så jag hoppas det räddar mig.
Sen har jag inskolningen på nya förskolan den 29e april!
Då kommer barnen å jag hoppas jag hunnit i ordning i huset så
De känner en trygghet!
Kom gärna med förslag å berättelser pl ni har erfarenheten av detta?
Med sepration, barn, hem, kom ni upp till ytan till slut?
Jag kämpar å kämpar! Men jag skulle ljuga om jag sa att allt var bra:-(
Ha en fin onsdag kram Elle

5 kommentarer:

  1. Förstår att det är tufft :(
    Inga erfarenheter så, men lite erfarenhet av att byta dagis. Noah gjorde det, och det gick mycket bättre än vi trodde. Han var bara glad och nyfiken på alla nya barn :)
    Och självklart kommer allt bli bra för dig och barnen :) Varför skulle det inte?
    Kramar till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Att aldrig prata illa om barnens far inför dom!!!
    Detta ger dom större respekt o tillit för dig!!!

    SvaraRadera
  3. Även att jag inte känner dig alls så tänker jag ofta på dig med anledning av detta. Hoppas den jobbiga tiden snart är över! Kram

    SvaraRadera
  4. Förstår att livet känns hopplöst tuft nu. Och det måste det få göra. Ingen måste vara stark 24-7. Att försöka hålla en fasad om att allt är bra gör saken bara sämre. Tillåt dig sörja och låt det ta tid.
    Förstår att du fasar inför de tomma dagarna utan barnen, men de är också dem dagarna du kan lägga alt fokus på dig och ditt mående. Med ditt kontaktnät av nära, kära, vänner och bekanta så kommer det bli bra.
    Styrkekramar

    SvaraRadera
  5. Hej gumman!
    Har äntligen fått tillbaka min dator nu..
    Förstår att det är riktigt jobbigt för dig nu och ovant att ta alla beslut själv osv...

    Så skönt att du har fått ett jobb.. Grattis!

    Nu ska jag titta vad jag missat under min datalösa tid.

    Ha de så gott!
    Många varma styrkekramar från mig!
    Marie

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad