torsdag 6 december 2012

Vilken Vinter vi fick!!!


Så var det strul med mina bilder.
Jag har tydligen använt allt mitt "Gratis" utrymme nu.
Så det tar en liten stund innan det kommer bilder igen.
Hihi, jag som inte är direkt någon datanörd måste förstå mig på
hur jag ska köpa mer utrymme se ni.
Men det ska man väl klara av, eller!!!

Dagarna flyger förbi så här i December,
Härlig månad,
man får försöka Njuta så mycket man kan.
Snön yr utan för vårat hus.
Barnen är Över Lyckliga.
Vi myser inne om kvällarna.
Tänder upp hela huset med ljus, I loooooove it.
Jag har mått lite ja vad ska man säga, dåligt några dagar.
Men problem är till för att lösas och det är bara att bita
i det sura Äpplet ta tjuren vid hornen och ta nya tag.
Det är väl mest jobb ångest och den biten.
Arbetslös första maj, då ska våran dotter skolas in (om vi får plats)
Åh arbetsmarknaden ser ju inte för ljus ut, men det kanske vänder.
Vi får hålla en tumme eller två för det.
Många själar där ute som vill ha ett JOBB.
Och många som kämpar för att få jobben att gå runt....
Mycket funderingar har vi även på framtiden i familjen.
Mer om det en annan dag.
Nu ska jag "Städa" i den stora garderoben uppe?
ooooo maaaaaaaaygoooood....
Undra hur jag ska ta mig ur det Kaoset som finns där inne????
En kopp KAFFE innan bara:) sen köööööör vi....

Ha en fin Torsdags eftermiddag kära Läsare

Kram från Elle


1 kommentar:

  1. Hej ja här är också vitt, vitt vitt ute.
    Nova hjälpte mig skotta i morse :)

    Jo jag känner igen mig där allt. Hade också ont i magen när jag slutade mammaledigheten o skolade in henne o blev arbetslös. Tog 8 månader innan jag fick en 75 % provanställning, lycka tyckte jag. Trivdes inte så bra o chefen va så där. Sökte då tjänsten på special på ica maxi o fick den. Nu storstrivs jag o känner att jag hittat hem.
    Du kommer också hitta ett bra jobb ska du se. De är bara o ligga i som attans, de finns allt jobb där ute. Gör en annorlunda jobbansökan. Jag skrev med min bloggadress i anmälan när jag sökte jobb. De gjorde de nyfikna på mig. Hade även en jobbcoch ett tag.

    Hoppas du känner dig lite mera peppad. Nu ska vi ju också först njuta jul, vinter o nyår.

    Stor kram Camilla

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad