måndag 17 december 2012

L.y.c.k.a


WOW.
JAG.VANN.EN

              Supersnygg affisch från 
              SOFIA  PR 


inne hos Piazzan



Milanese Gate kommer pryda en vägg i vårat hem!
Bilder från Piazza blogg.

Snacka om en "piss dag" som blev
väldigt överraskande framåt kvällen
Tusen tack 
Jag blev så glad så en tår kom ur ögat.
Lite Känslig efter en Tuff dag.
Wiiiihoooo, glädje rop!

Ha en fin kväll KÄRA läsare!

Pssst, Uuuups!
Vad hände?

Idag blev det en STOR förvandlig 
Från en Sjuk, Smått Sur för ingenting,
slut på energi Mamma till en TUR MAMMA!

Hade en "liten söt vinst" att hämta ut hos
underbara Drömmar i vitt också!
Tusen TACK goooa du för det fiiina Hjärtat till JUL.

Har ni inte besökt hennes lilla gårdsbutik 
utan för Mariannelund någon gång?
Gör det. Massa vackert!

Besökte hennes butik i somras faktiskt! 
Får nog bli ett "Litet besök" nu efter JUL igen!



KRAM Från Elle


7 kommentarer:

  1. En överraskning till kommer här :D
    Grattis! Du har något att hämta på min blogg :D
    Maila mig din adress på anita@sofielunds.se så jag kan skicka din julklapp :D
    Ha det gott!
    Kramar Anita K

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsterna! Visst är det kul att vinna ;)
    Kramis Suss

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsterna! :)

    Här har det också varit en "sjukdag" :(
    Försöker tänka att hellre nu än på julafton :D

    Ha en fin kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Grattis, känns som de där vinsterna kom på precis rätt dag.
    Usch för alla dessa sjukdomar som ska härja vid jul, hoppas ni kryar på er fort.
    Ja du, vart detta år tagit vägen har jag väldigt svårt att förstå. Kluvet att börja jobba igen, men samtidigt lite skönt att få komma hemifrån och låta J känna på hur det är att "bara gå hemma" ;)
    Hoppas ni får en mysig Tisdag, och att du känner dig piggare idag, kram Malin

    SvaraRadera
  5. ÅÅååå ett jättegrattis fina du!!!! Tror verkligen att din "pissdag" försvann för ett ögonblick ;-)

    Ha en fortsatt fin tisdagskväll och krya på er nu...

    Stooor Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket för din tanke och fina kommentar hos mig, jag tror också att de är med oss hela tiden fast inte här på jorden...
    Önskar dig en trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Grattis din turgumma där!

    Önskar dig och familjen en fin och stämningsfull jul!

    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad