onsdag 11 april 2012

Med tiden blir allt bättre!


Det har varit två kämpiga veckor 
sen våran 
Älskade lilla Vilda föddes!

Först en lång förlossning på 14timmar
(förlossnings berättelse kommer)

Sen mjölkstockning 40graders feber
Vilda äter inte riktigt
Väldigt ledsen och inte alls nöjd
Går inte upp något i vikt på en vecka
Har fått börja med ersättning 
plus amning för att se om det blir bättre.
Väldigt mycket tårar då kroppen är tömd på energi.
Men nu hoppas jag vi har kämpat oss igenom det värsta,
och att vi går mot ljusare dagar!

Hon är helt underbar våran fina Prinsessa!
En ENVIS liten tjej

Bröderna är så stolta över henne!
Men det har inte varit mer än lätt nu den första tiden.
Mycket uppmärksamhet och trots
Hur har ni andra haft det med syskonen,
När det kommit en bebis?
Hur har reaktionerna varit?

Alla behöver jue sin tid att hitta sin roll,
och komma in i de nya rutinerna

Bara att Kämpa på!

Livet som 3 barnsmor är underbart

så mycket 

KÄRLEK

Älskar mina troll mest av allt



Stor kram från Elle




1 kommentar:

  1. Jag har haft det svårt med amningen med alla tre. Minstingen ammade jag och pumpade om vartannat, kändes som man inte gjorde nåt annat.. Slitigt men det blir ju bättre.
    Ha det så bra hela familjen! Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad