torsdag 5 april 2012

Glad Påsk!


Vill önska er alla en fin Påsk!

Själv ligger jag i en riktig "Mjölk stockning"
39 graders feber hela natten, frossa och så ont.
Går på ipren & alvedon
Värmekudden värms gång på gång,
och duschen är min bästa vän.
Jag är något bättre nu i eftermiddag, så nu hoppas jag
att den är på väg bort. 
Vilda sov mycket i natt. Snäll Flicka!
Men min man tog henne när hon vaknade 
och kom in med henne när hon behövde mat.
Tacksam för det!
Idag har jag tillbringat hela dagen i sängen.
Pojkarna är ute och leker med pappa.
Blir nog en väldigt lugn påsk för våran del.
Vill bara bli Pigg nu och få tillbaka min Energi
efter förlossning & amningssvårigheterna...

Vilda är redan en vecka idag!
Tiden går väldigt fort.


Stor kram från Elle



3 kommentarer:

  1. Hej fina du!
    Ett jättegrattis till flickan
    Och vilket fint namn!!
    Önskar dig en jättefin påsk
    Varmaste kramar Tina

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en skön påskhelg och hoppas du blir piggare! Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas de går över, låter inget kul alls :/
    Ha en trevlig helg o lycka till me allt :) !
    Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad