tisdag 12 november 2013

Mitt liv äger JAG!

Blir anklagad för att inte tala sanning på
Min blogg!
Vad finns de att ljuga om?
Det är mitt liv!
Ingen vet väl sanningen mer än jag?
Du måste vara en person som har stora problem,
Som tror sig veta mer om mitt liv än jag själv!
Tycker väldigt synd om dig ska du veta!
Varför vara på min blogg å förstöra å komma med falska påstående?
Du borde väl inte vara här om du stör dig på mitt Liv?
Tyvärr värkar vi bo i samma kommun som du uttrycker dig!
Tyvärr är mitt liv upptaget! Du får försöka skaffa dig ett eget!
Jag väljer att inte hänga ut hela mitt liv,
Men små delar av det!
Är det skiljsmässan folk talar om?
Ska jag gå in på detaljer om sådana privata saker,
Vissa gör det men jag väljer att inte göra det,
Mer än hur jag har mått på resans gång!
Å att jag å min man lämnade varandra men kärleken övervinner allt!
Har man inte rätt då att ångra sig, å kämpa för familjen?
Skulle jag ljuga om att vi träffas igen?
Varför skulle jag göra något sådant!
Jag mår fruktansvärt mycket bättre nu i november än vad jag mådde i
Början på året då min fruktansvärda tid började!
Jag är glad att den tiden är över å att lyckan är tillbaka!
Denna jobbiga tiden har gett mig erfarenheter å styrka!
Jag kommer ta en paus nu på obestämd tid!
Kommer fokusera på 2014!
Jobb, vänner, å det viktigaste mina BARN å kärleken!
Återkommer! Men när kan jag inte svara på!

Tack alla ni än en gång för ni finns där ute som har ett
Hjärta av guld!

Love Elle

5 kommentarer:

  1. Tråkigt att en del måste hålla på att skriva taskiga kommentarer på bloggar!! Gillar man inte bloggen så låt bli att gå in där då!! Bra att du står på dig och jag hoppas du fortsätter skriva här inne?! Det är ändå ett fåtal som klankar på bloggare. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Paus igen... Nu har du snart inga läsare kvar. Jag är en av dom.

    SvaraRadera
  3. Huvudet upp å fötterna ner! kämpa på å skit i andra!.

    SvaraRadera
  4. Svar på tal de som Älskar din blogg finns kvar lyssna inte på de andra som tar din energi stå på dig ta det lugnt ett tag vi finns kvar och väntar på dig styrke kramar

    SvaraRadera
  5. Starka du. Låt dig inte tryckas ned. Vissa ska alltid ha något att säga och tycker du för helt rätt. Allt ska inte skrivas offentligt. Ska man de så ska jag nog inte heller blogga. För mina barn och det privataste håller jag mest för mig själv.
    Men kämpa på och kom tillbaka när du vill, bloggvärlden finns kvar. Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad