tisdag 26 november 2013

Livet känns just nu bra


Idag är en så spännande dag.
Jag är LYCKLIG
& har fina känslor i hela kroppen.

Ett spännande samtal även igår på jobbfronten.
Ska på en arbetsintervju på Fredag.
Det är bubblande nervösa känslor inför det...
Men de ska nog gå bra!
Jag måste bara tro på mig själv.
Och förbereda mig så gott jag kan.
Inte min bästa sida att sitta och tala gott om mig själv.
Tycker det är väldigt generande och svårt.
Men jag hoppas det bara kommer rulla på!

ÖNSKAR ER EN FIN TISDAG

Fånga dagen
Det ska jag göra!


Julbilder från förra årets jul!
I vårat gamla hus, vissa dagar saknar jag det mer än andra.


LOVE ELLE


2 kommentarer:

  1. Lycka till med arbetsintervjun.
    Ha det gott
    Kram Erica

    SvaraRadera
  2. Så härligt!
    Håller tummarna att det går bra på intervjun!

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad