torsdag 24 oktober 2013

Drömmen om ett vitt kök!



När hösten faller på så får man lust att fixa i ordning inne.
Inredning och renoveringar står på listan.
Och jag som köpt ett nytt hus, av äldre modell,
finns det hur mycket som helst att göra.

Idag är drömmen om ett kök stor.
Jag har ett äldre kök från 1965.
Någon gång kan de bytt luckorna på 80talet?
Men de är inget vidare till kök.
Jag som egentligen älskar att laga mat och baka,
har tappat det just för köket är så trångt,
och illa planerat.

Även hör och häpna har jag en Bänk diskmaskin!
Jag blir full i skratt när jag ser den där stora saken stå på diskbänken.
Näe. Den måste bort så fort som möjligt.
Köket är i bra skick för vara så gammalt.
Men som sagt jag drömmer om ett nytt.
Ekonomin finns inte till det nu.
Men drömma kostar ingenting!


Bjuder på kök inspiration idag
alla bilder är lånade från nätet. 

Lånad från google
Ikea
Sveriges snyggaste kök *Älskar detta kök och hem*
De har en sekelskiftes villa och fått tillbaka all charm i huset.

Ikea
Ikea
Lånad från google

Nu ska jag klä på Kidsen och ge oss i väg inåt stan 
för lite ärende och Bus med en nära vän och barn!

Ha en fin dag

Love Elle

2 kommentarer:

  1. Så härliga bilder.
    Här drömmer vi också om nytt kök. Vårt är vidrigt men massa konstig röd färg kladdad på vägarna och en 45 diskmaskin som inte ens funkar.
    Men nu prioriteras hemmatid med barnen så får bli sen när vi båda jobbar igen, men frustrerande många gånger.
    Kul att se att du börjat blogga lite igen.
    Ha en trevlig helg nu. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Det är samma drömmar här! Hoppas hoppas på ett nytt kök nästa år :)

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad