måndag 13 maj 2013

tiden har sin gång


Inläggen blir mer sällan.
Tiden rinner i väg.
Och med en ny väg i livet så har jag fullt på att hålla mig på den vill jag lova.
Det är en utmaning, det är tufft.
Otroligt tufft, svårare än jag någonsin kunnat ana.
Ensamstående.
Men jag kämpar varje dag, timma, sekund.
Jag kommer gå stark ur detta.
Men tiden måste ha sin gång, och allt måste få läka inom mig.
Så är det. Och jag måste acceptera det.
Huset får vänta. nu lägger jag all min tid på mina barn.
När de är hos mig.
De behöver mig, jag behöver dem om inte mer....

Kärlek till alla er som varit här och följer mig.
Ni är otroliga.
Jag lovar när jag känner att tiden är mogen.
Kommer jag visa en glimt från mitt nya hem
Och en gladare och lyckligare Elle hoppas jag få stiga in i bloggvärlden.

men som sagt allt har sin tid...
vi vet inte hur morgon dagen blir...



4 kommentarer:

  1. Ta all den tid du behöver vännen. Vi finns här när du kommer som en starkare Elle :).
    Ta väl hand om dej och dina barn.
    StyrkeKramar
    -Erica-

    SvaraRadera
  2. Du gör helt rätt i att ha fokus på barnen... det är de enda viktiga! Huset, bloggen och allt annat finns kvar och väntar på dig ;)

    Ha de så gott!
    Många varma kramar till dig!
    Marie

    SvaraRadera
  3. Ja, fokusera nu på det som ger mest glädje, kärlek ock lycka. Barnen.
    Vet att du fixar detta. Kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt är bra med dig!

    Önskar dig en fin fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad