onsdag 27 mars 2013

Stjärnorna!


TACK ALLA FINA MÄNNISKOR
ni värmer mitt Hjärta
på denna jobbiga och tunga väg 
jag befinner mig på....

Idag är en dag.
Som är tyngre än tyngst.

Försöker hålla mig uppanför vattenytan..
Men andas är svårt.
Man vill bara ge upp, lägga sig under ett täcke.
Inte göra någonting.
Men mitt liv har tre Stjärnor.
Tre stjänor jag aldrig slutar att KÄMPA för.
Jag älskar dem mest av allt.
Till stjärnorna och tillbaka flera gånger om.
om, och om igen.
Mina Stjärnor som är värda allt.

Min W
Min O
Min V





Älskade barn

Han gav mig den finaste presenten man kan ge!
tre stjärnor som är 50% mig, 50% han
och helt Perfekta....

Man kan bli av med drömmar.
men drömmar kommer alltid tillbaka.



Dröm sött
Love Elle


6 kommentarer:

  1. Förstår att du haft en jobbig period och det kommer det väl vara ett tag. Kul med nytt boende i alla fall. Kommer bli jättefint när du har fått göra ditt! Å vilken underbar utsikt!
    Viktigast i allt detta är ju dina fina tre stjärnor!!
    Hoppas allt löser sig så bra som möjligt, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hittar tillbaka till varann!!! Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att det är tufft!
    Och jag blir glad att läsa om kärleken till din söta barn, för på något sätt så är det kärleken till människor som ändå gör att man orkar när det blir tungt.

    Hoppas att du får en mjuk och fin påsk.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Det kommer bli bra Elle. Det tar lååååång tid men det fixar sig! Kram Felicia

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad