tisdag 26 mars 2013

Mitt hus!



(Alla bilder är från mäklaren)

I kväll visar jag två bilder från min baksida på det NYA huset.
Jag älskar baksidan!
Då den ligger nära vatten och bad.
Jag lämnar staden för ett liv på landet.
Närmare familjen.

Altanen är inglasad med en mysig öppen spis.
Den ska få en "make over" till sommaren. 
Vit, Grå &Svarta skalor
Det är vad hela huset ska gå i.

Nu till en början blir det bara att måla och tapetsera.
För jag vill bo in mig riktigt,
innan större renoveringar görs. 

Huset är byggt 1965!
På 127kvm
Källare & garage på 170kvm
Så ett stort hus!

Men jag har massa tankar och planer!
Det bara bubblar.
Men som sagt flytta in är första steget!

Som ni har märkt så kommer jag flytta ensam,
(som många undrat över)
Barnen boende varannan vecka. 
Till en början.
Både Jag och barnens fina pappa,
behöver detta.
Han är den bästa PAPPA som finns.
Jag är stolt över att ha honom.
Men livet har ändrat vägarna för oss.....



Vill inte berätta för mycket om denna resa ännu.
Då det är fruktansvärt tungt.
Man mår inte som man borde göra.

Men nu gläds jag åt det nya huset.
Då lägenhet "aldrig" var ett alternativ
som mamma till tre små barn.


LOVE ELLE



5 kommentarer:

  1. Det kan inte vara lätt att komma fram till ngt sådant beslut och särskilt inte när man har tre små barn tillsammans!! Önskar dig lycka till i det nya huset! Följer med spänning fortsättningen! Kram malin

    SvaraRadera
  2. Jag hörde om huset, men hade inte en aning om att ni skulle dela på er.. <3
    Massa lyckönskningar till er ändå!!
    Och huset tror jag kommer bli ett riktigt slott när fröken Elle fått sätta tänderna i det!

    Stora kramar Suzi<3

    SvaraRadera
  3. Massa styrkekramar till dig. Tror du kommer fixa detta galant och ser fram emot att följa din resa och se hur du förtrollar detta huset till sin bästa charm:) Stor kram <3

    SvaraRadera
  4. Grattis till nya huset!! Men vad tråkigt att ni ska gå skilda vägar:(

    Hoppas i alla fall att du kommer trivas riktigt bra i ditt nya hem.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Uff da, så trist at dere skiller lag, men...så fint at du snakker så godt om barnas pappa ;-)

    Det blir sikkert fint å ha et prosjekt (hus) å ta seg av/tenke på nå som dagene er litt tunge. Alltid morsomt med spennende prosjekter ;-)

    Og...grattis nok en gang med nytt hus. Det skal bli spennende å se hva slags planer du har for det ;-)

    Lykke, lykke til!

    Ønsker deg en finfin kveld og en riktig god påske!

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad