tisdag 24 april 2012

Nu måste det vara slut på sjukdomar!



Då det än en gång har drabbat vårat hem med sjukdomar
så är min energi precis bort blåst.
Denna gången åkte mina små kottar på Influensan.
39graders feber, hemsk hosta och väldigt ont i kroppen.
I Söndags var det min tur.
Även lilla Vilda har varit förskyld och hosta.
Barnen är äntligen pigga.
Men själv är man inte riktigt återställd. 
Är trött efter en tung graviditet med lilla tjejen, förlossning,
mjölk stockning på mjölk stockning, oro, och sjukdom.
Men nu hoppas jag verkligen allt går mot ljusare tider.
Nu räcker det med motvind för detta året!
Nu hoppas vi på med gång och lycka resten av 2012!


Våran lilla tjej i familjen växer sakta men säkert för varje dag som går!



Igår var hon 25dagar
tiden går verkligen fort...

Snart redan en månad

Vågen visade på 4216gram och 54cm lång 



Ha en fin dag
Kram Elle




Måste säga att jag blev väldigt chockad
MEN Otroligt glad i dag när jag öppnade bloggen
då jag varit frånvarande under en tid.


Att ni är så många som besöker mig varje dag


Lycka!
Ni är otroliga


Lämna gärna ett fotavtryck en gång i bland
så jag vet vilka ni är!
Skulle vara hemskt roligt.



2 kommentarer:

  1. Tråkigt när sjukdomarna bara går runt. Får hoppas på lite varmare väder och att ni blir pigga!
    Söt liten tjej!

    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Nä nu måste de få va slut på sjukdomar för er del!
    Så himla söt hon e lilltjejen :)
    Hoppas på bättre väder i helgen, då kommer vi alla känna oss lite piggare :)
    Ha de bra!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad