onsdag 15 februari 2012

Vecka 35!


Om en liten stund är det dags att åka till Barnmorskan!
Kolla om mitt blodtryck gått upp något?
Just nu känns det inte som det.
Är väldigt trött, blek och ingen ork.
Även massa sammandragningar & ryggvärk.
Vissa dagar vill man knappt gå upp ur sängen,
andra dagar sprudlar energin och man vill hinna göra allt.

Idag är det en grå dag.
Humöret och tröttheten har tagit över.
Tyvärr.
Ni vet de dagarna man är helt förtvivlad som gravidkvinna.
Gråter för minsta lilla motgång,
eller för ett töntigt tvprogram.
Man känner sig ensam och funderar mycket
på förlossningen och hur man ska orka.
Där är jag idag!
Å jag vet man får HA sådana dagar!
Och jag tillåter mig själv att ha det!

Lyssna på bebis hjärta är det Bästa med hela besöket.
Ser jag verkligen fram i mot!


"Homonranden" på magen är framme!
Kom senare än de andra graviditeterna.
Hade det med båda prinsarna.
Är det ett tecken på att det är en PRINS till?
Jag är jue 110% säker redan!
Fast mannen tror på en liten Sessa!
Vecka 35!


Fem veckor to go.
plusminus två veckor!

Min vigselring!

Dock är mina fingrar fulla med vatten
 så här i slutet av gravíditeten!



Snart är du här Prins*sessa

Kram Elle




1 kommentar:

  1. Mysigt med en fin gravidmage. Hamnade här av en ren slump när jag surfade runt bland härliga bloggar. Jättefint !

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad