måndag 20 februari 2012

Härlig Måndag!



Idag gick vi in i Vecka 36.
En smått galen bebis i magen.
Fullt ös med sparkar & rörelser.

Inte klokt.
Snart ska vi föda barn!
Vårat tredje.
Mannens fjärde.

Denna smärtan man ska ta sig igenom.
Alla spänningar. Förväntningar.
Alla tankar. alla funderingar.
Ska försöka utan någon smärtlindring.
Förutom Lustgasen, Kvinnans bästa vän!
Klarade det med Ossian.
 Nog ska jag klara det än en gång?
Ja det är mycket.
Men ack vad underbart när bebis ligger där på bröstet.
 Precis nykommen till Världen!

Har varit en "härlig" måndag.
Storhandlat.
Och nya blommor.
Hemmet blir så mycket mysigare.
Även hittat en super fin tapet till tvättstugan.
Men mannen min vill hellre ha den i sovrummet.
Jaaaa, sååå underbar är den.
Farligt att kolla tapeter.
Man vill jue göra om överallt. Om och om igen.
Men snart är det ett barnrum till som ska fixas.
Det är roligt. och MYSIGT!
Om det blir vitt med

blått
rosa
rött
svart
grå.a inredningsprylar är frågan?

Ja det får vi se längre fram!



Nu blir det färsk annanas

(Hört att de kan få förlossningen att börja tidigare)
Åt det mycket med Ossian,
ååå tro det eller ej fem dagar tidigare än
planerat kom han:)
Om det var dags eller en skjus av annanas
får man aldrig veta. hihi.


ÅÅ nu självklart "familjen annorlunda!


Mysig kväll
Kram Elle



2 kommentarer:

  1. Åh vad spännande med en lite bebis till. Fyra veckor går snabbt... Lite avis är jag allt, femton år sen jag fick min siste kille. Mysigt med tonåringar men bebisdoft är nåt speciellt!
    Ha det så bra, kramis

    SvaraRadera
  2. Stella tittade ju ut två veckor för tidigt. Allt började efter en grym långrunda i snö och sen röjde jag garderober en halv natt :p
    Fast jag ville ju egentligen att hon skulle stannat 1,5 vecka till i magen, men men spelar ju egentligen ingen roll att deg blev dec istället för jan så länge allt gick bra.

    Men snart tror jag allt du har din lill* hos här.
    Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad