måndag 30 januari 2012

Underbara bloggvärld


Det har varit många vänder i bloggvärlden vill jag börja att berätta.
Jag hade en blogg tidigare villavitadrommar.blogspot.com
som några av er kanske var och följde mig på.
Det blev många vänder med strul och inget gick.
Mitt tålamod tog slut och jag var tvungen att avsluta den relationen till den bloggen.
Jätte tråkigt!
Jag följer själv en massa bloggar, och har en hel del favoriter!
Jag besöker många av er varje dag!
Och finner inspirationen och orken i vardagen!
Underbara MÄNNSIKOR!!!
Tack för bloggvärlden öppnar nya dörrar & nya möjligheter!

Jag gör nu ett nytt försök!!
Här på vitapusselbitar!

Jag hoppas ni hittar tillbaka till mig och min vardag.

mitt skrivande om min älskade familj
vårat hem i lantligaste vitt
Om heminredning som blandas mellan
nytt, nött, auktionsfynd och ett evigt letande på loppisar!


Vill önska er VÄLKOMNA!!!

//En vit pussel bit som har tagit upp sitt skrivande i bloggvärlden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad