tisdag 31 januari 2012

graviditets vecka 33!


Denna dagen har varit en "mindre bra dag"
Har hur mycket som hällst som jag vill göra.
Men min kropp säger "Nej"
Denna trötthet, vart kommer den ifrån?

Bebis i magen har varit lugn.
Jag går i ständiga tankar nu när det gäller barnafödande,
inhandlinsg listor som kan göras hur långa som hällst.
Vad har vi kvar sen de andra två små kottarna, vad behöver inhandlas..

Shit sen kommer tanken..
Endast Sju veckor kvar till beräknat ankomst.
Kan bli tidigare.. kan bli senare..
Har dock inte gått över någon gång med de andra två små kottarna.
Men ingen graviditet är den andra lik!


Bebis vecka 33!

På torsdag ska jag och min kära man på "tillväxt ultraljud"
(någon som har erfarenhet av detta?)
min mage sägs vara liten, och bebis ligger väldigt långt ner på kurvan.
De vet inte häller hur bebis ligger i magen..
rumpa upp - huvud ner? eller huvud upp - rumpa ner?
Så på torsdag får vi nog en del viktiga svar!

Känner mig nervös!
Säkert bara för man har två friska barn sen innan!
Var aldrig rädd eller nervös när jag väntade barn nr två.
Men denna gången är det en rädsla i kroppen..
Förlossningen. hur mår bebis. varför sparkar inte denna lika mycket?
är det en pojke eller är det en flicka? o.s.v...

Tror nog mest på en "Pojke" till!

Nu försöka vila. och hoppas att morgondagen blir bättre!

//Vita pusselbitar som behöver en energiiiiii kick!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad