torsdag 14 mars 2013

Min älskade lilla O


I morgon fyller våran mellersta grabb 3år.
Vart tog den tiden vägen?

"Lilla O" börjar bli stor.
Födelsedags paketen ska slås in i kväll.
Och jag tror inte han kommer bli besviken!

Han är det barnet som var smidig.
Förlossningen gick på fyra timmar.
Fem dagar tidigare än beräknat.
Han var så otroligt vacker när han föddes.
51cm lång och 3980gram!

Han är den som alltid är glad,
sprallis till tusen, full med energi.
Han är mycket omtänksam, och en liten charmör!

Oh idag var det en stor dag!
Han har gått på "pottan" hela eftermiddagen.
Gjorde BÅDE  Ett och Två....
En mamma som blir sååååå stolt.
Som applåderar och tjoooar och stimmar.. 
Hihi, Ni som har barn vet vad jag talar om!!!

Älskade O vad jag Älskar dig 
och dina syskon!


Ha en fin kväll Kära Läsare
Jag är just nu mitt i en uppförsbacke.
Men man kan inte GE UPP!
Bara att fortsätta så denna uppförsbacke,
någon gång, tar SLUT.

KRAM ELLE









2 kommentarer:

  1. Så det blir kalasas hemma hos er också.Våran lilleman har kalas i helgen. Fyller på tisdagen 4.
    Ha det så gott.
    Kram Erica

    SvaraRadera
  2. HippHipp hurra. Åh så kul att pottan går bra. Förstår känslan. Stella har lyckats kissa på den 3 gånger och jag vet hur fjantigt glad jag blivit då.
    Kämpa på. En dag vänder det och då kan man se bakåt och kanske inte förstå hur man lyckades. Men hur mycket man vuxit som människa.
    Ha en mysig födelsedags-fredag. Kram Malin

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad