torsdag 7 mars 2013

Bakom mina solglasögon...

K.A.N J.A.G V.A M.I.G S.J.Ä.L.V

Och så kom den...
Den efterlängtade våren.
Och självklart åkte solglasögonen fram.
Är det inte underbart så säg!
(Ego bild ett måste denna dagen)
Haha!

Här hemma är jag väldigt frustrerad.
Jag är inte den människan som bär på massa tålamod.
Fast jag önskar vissa dagar att jag hade det.
Jag väntar på ett viktigt besked.
Ett besked som kan göra saker och ting lite lättare.
Som kan förändra och göra att luften blir lite lättare att andas.
Men det beskedet kan dröja ända till Måndag!
Hur ska jag klara hela helgen????
Ooooomyyyygoooood....
Hatar vänta.

Håll tummar och tår kära läsare.
Att jag har tur och med vind på min sida.

DET BEHÖVER JAG!

Nu bada tre små underbaringar
och poooopa popcorn är ut lovat till Bolibompa!
Myspys under filtar, tända ljus och bara vara vi en stund!

KRAM ELLE



3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att den medvinden blåser riktigt hårt för dig!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar och tår! Vädjar till vädergudarna att vind blåser åt rätt håll för dig ;)

    Önskar dig en fin och solfylld helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Vänta är inte min grej heller... Hoppas nu ni får positivt besked!
    Snygg du var på bilden, kram Suss

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad