onsdag 26 september 2012

Höstrusk är underbart






Kom precis hem från en lång promenad ute.
Blev en även i kväll. Jag är på gång! ÄNTLIGEN!
Det regnar, men ack så skönt det är att andas höst luft.
Mina vrister värker något såååå in i..
Trodde inte jag skulle klara promenaden.
otränad? eller fel skor?
Men jag kämpade på och hem kom jag.


Kom att tänka på den dära "underbara" dagen för två år sen.
Bilderna visar nog verkligen vilken dag vi hade.
Då jag och min man M blev ett.
Snart firar vi bröllopsdag!
Wiiiihoooo...

Nu en dusch 
sen blir det soff häng..
å kanske kan jag fjäska till mig en fotmassage;)

Ha en mysig höst kväll
Kram Elle

5 kommentarer:

  1. Ja, tänk vilken höst det var för två år sen, vi hade också helt underbart väder.
    Ja, Sandsjö är mysigt, där firade vi förra året.
    Härligt att du hittat motivationen och tack för de fina orden i förra inlägget. Nu hoppas vi Oktober blir en månad för nya härliga hälsosamma takter. Och att vi blir ett härligt mamma-gäng som kan kämpa ihop på måndagar under hösten.
    Ha en mysig kväll, och hoppas vristerna blir bättre, kan ju förhoppningsvis bara vara lite överansträngning. Tänk på att stiga ner på hälen och liksom "rulla" fram på foten. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! Så vackra ni är! Och fantastiskt fin bakgrund också, det ser helt ljuvligt ut!:) Duktig du är som kämpar på även om det kanske känns motigt, det brukar ju vara lite tungt innan man ger sig ut men sedan när man väl är där så känna det skönt:)

    Tack underbara du för att du berättade om hur ni har det på barnvaktsfronten, även om jag önskar att ni slapp så är det faktiskt himla skönt att veta att det finns fler som oss, ibland känns det som om "alla" har en hel armé av barnvakter att ringa till...
    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilka otroligt vackra bilder!!!

    SvaraRadera
  4. Ja det va verkligen en alldeles underbar dag när ni två sa JA till varandra <3 Så glad att jag fick dela den med er!! :)) Och galet vackra va ni me <3
    Hejja på med träningen.. du e gjrym vännen!!! Kommer klara dina mål, det vet jag!
    Många kramar IA

    SvaraRadera
  5. Åh vilka otroligt vackra bilder!!!

    Kram Therese

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad