torsdag 27 september 2012

Godkväll!



Teè muggarna bara jag älskar jag.
Dessa är från Gröna Anna och ett Auktions fynd!

Ville bara titta in och önska er en fin Tordags kväll idag!

Här blir det massa Teè 
"Hela sverige bakar"  klockan nio! 
Kan man ju bara inte missa!

Idag har jag färgat håret, mörkt!
Åh klippt en del, känns BRA!
Tack snälla söta Mamma för hjälpen.

Massa FUNDERINGAR nu.
Hjärnan går på hög varv.
Vi får se vart framtiden utvisar med visa saker.

Orkar man sig på en PW innan soffan kallar tro??;)

KRAM ELLE

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket :)
    Träning är ett stort intresse!
    Kul att du kikade tillbaka :)

    Men vilken mysig blogg du har! Verkligen ett fint hus och familj. Låter spännande utmaningen med träningen :) sånt älskar jag. Lycka till med det :)

    Trevlig torsdagskväll!

    SvaraRadera
  2. Så fin kopp, mysigt. Ja nu är det verkligen te kvällar under hösten.
    Ger ju sådan extra mys-känsla.
    Hoppas framtidens funderingar är ljusa och inte allt för komplicerade.
    Hoppas ni får en mysig Fredag och en riktigt trevlig helg, Kram Malin

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad