måndag 30 juli 2012

Letar ny Inspiration till våran Villa!


I kväll sitter jag och letar ny inspiration!

Den har varit som bort blåst ett tag här i Kråkegården.
När de är Sommar, då vill man vara ute och pyssla.
Men snart kommer hösten sig sakta men säkert smygande
sig på, och då vill man pyssla inomhus!
Tända massa ljus, och sitta under en filt med en kopp te!

Älskar hösten det är en underbar årstid

Dock får det gärna vara sommar en eller två månader till. Hihi.
Men i kväll som sagt vill jag förnya vårat hem.
Har gått med många tankar runt det den sista tiden.
Jag "Loooove" den lantliga silen.
Hyllar den lantliga stilen, andars den lantliga stilen.
Den ger Lugn i Själen!
Men dock tycker jag inte om "massa" prylar över allt.
Blir liksom lite smått förvirrad av sådant.
Men VITT det kommer vårat hem alltid förbli.
Dock är jag inne på mer svarta inrednings saker till det.
Blir en Lantlig stil med inslag av det lite Moderna!
Kan det blir bra Tro!
Det får vi verkligen Hoppas!

Visar lite fina inredningsbilder från ellos.se i kväll!
Som jag verkligen gillade, håll till goooodo!








Ha en fortsatt nice Vecka kära Läsare!
Det tänker jag ha!
Njuta till max av sista Semesterveckan innan mannen börjar jobba igen,
Och vardagen är tillbaka.

Stor kram från Kråkegården denna Sommarkvällen !

1 kommentar:

  1. Det är kanonfint!
    Vitt och svart med inslag av rött.
    Det är rösabergs melodi;)

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad