söndag 29 juli 2012

Ägare till en egen Systemkamera!


Ja ÄNTLIGEN är jag och min fina familj ägare till en systemkamera.
TACK min älskade man för du förstod min längtan.
Vi har pratat i flera år om att köpa en "Riktig" kamera.
Men det har liksom alltid funnits någonting viktigare man behöver för stunden.

Men nu så..

 Förhoppningsvis kommer bilderna bli något finare och lite bättre här på bloggen,
det är mycket att lära, men har kommit i gång en del iallafall!
Wiiihoooo .... så lycklig man kan vara för en teknisk grej.
Blir så mycket bättre kort på barnen, ja allting faktiskt.

Fotade lite blommor i svärmors trädgård igår!
Då vi hade en jätte fin dag med Nära & Kära!




Önskar er en fin Söndag!

Här blir det Utflykt med familjen 
och massa MYS!

Kram Elle







2 kommentarer:

  1. Va blev det för kamera då? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med ny kamera. Vi har haft vår ett tag men jag kan den fortfarande inte... Är för dålig på att läsa mig till hur den funkar.
    Fina bilder du tagit från trädgården!

    Kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad