onsdag 5 februari 2014

Bebis vecka 30


Tack för grattis och lycka till hälsningarna för vårat
lilla liv som växer i magen!

På fredag går vi in redan i vecka 30.
Käre nån vad tiden går.
Dags att börja plocka fram de minsta små kläderna och tvätta,
även köpa en del nytt.

Åh vilken Känsla! 

Undra vem du är där inne älskade lilla människa.
Du är ganska lugn, mest på kvällarna som det sparkas
och görs små puffar!
Jag börjar känna mig stor.
På tisdag blir det läkaren då jag har sådan foglossning.
Även min mage var lite liten i SF mått.
Men jag är inte så stor denna gången.
Vet när vi väntade våran Prinsessa så fick vi åka på tillväxtultraljud.
Men hon låg så långt ner och var normal stor när hon kom.
Så tror det kan vara så även denna gången.
Så jag är inte så orolig över det.
Är fortfarande glass toooookig och även semlor är mums!
Kommer visa sig på vågen.

Än jobbar jag. Fast det är halvtid så börjar man bli trött.
Har tänkt jobba månaden ut sen blir det att vara hemma och pyssla
inför komma skall.
Tänka sig att man ska hinna med fyra små individer snart.
Så stort!
Men jag tror det kommer gå så bra!


Har börjat med ett nytt renoverings projekt.
POJKARNAS rum.
Två barnrum.
Oj vad inredningstankarna går nu.
Blir inte jätte stora rum.
Men de kommer bli vita väggar med en panel vägg.
(Eftersom jag älskar panel)
Tror stora pojkens rum ska gå i ljusljusgrått
och mellersta pojkens i ljus turkost.


Ha en fin eftermiddag

LOVE ELLE BY ME!



2 kommentarer:

  1. Mysigt med bebis igen :) Vet ni kön? Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra att allt går bra:) ser fram emot kommande inlägg/ S

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad