måndag 17 juni 2013

Vägen till välmående!



Min älskade lilla V
nere vid vattnet


Jag kommer tillbaka
väldigt snart..
MED NY KRAFT
Kärleken har vänt.

Livet är lättare..
Älskar någon som Älskar mig
Som jag har delat de mest fina stunderna med
Vi har kämpat tillsammans i ur och skur.
Vi kunde inte vara i från varandra
Vi har för mycket känslor
Och de känslorna kommer föra oss samman,
en dag i taget...
Jag har lärt mig att LYSSNA till mig själv
och gå min egen väg.
Förut var allt annorlunda.
Man ska lyssna på andras tankar och funderingar
men du ska följa ditt EGNA hjärta och din tro på livet.
Gör ni det mår ni så mycket bättre.
Allt handlar inte om ett perfekt yttre, utan man måste ha
ett fint inre för att kunna må bra!
Man måste i bland gräva lite längre in för att upptäcka livet!

5 kommentarer:

  1. Så härligt att höra att kärleken vänt...
    Men det är fortfarande viktigt att få rå om sig själv...
    Ha en fin vecka och Glad Midsommar

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Å vad roligt för er!!! Det kan behövas ett bryt! All lycka till er!! Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Hej ! Du är värd lyckan. Grattis. Har ni verkligen gått tillbaka till varandra nu och ska inte skilja er ??? Stora kramar

    SvaraRadera
  4. Skönt att höra att vinden är vänt, gör mig varmt i hjärtat! Kramar till dig

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad