måndag 17 december 2012

Alvedon rädda mig!


En sjuk mamma
är ingen bra mamma!

När man har tre små UNDERBARINGAR som
vill att dagen ska vara som den brukar.
Så knaprar Alvedon för FULLT & Dricker kaffe för att orka.
Kämpa är tufft många gånger!
När man känner att kroppen behöver sova,
sängen är mer än efterlängtad.
Man vill bara stänga av en stund....
Men det får vi ta när de små sover i kväll.
Nu hoppas jag verkligen vi får vara friska under JUL.
För detta tar för mycket Energi.
Försvinn äckliga Baciller från vårat hem.
Jag har inte tid med er.
Jag vill njuta denna veckan,
Barnen vill till förskolan på julfest.
Så hej och hå, nu ska vi kurera! 
Och snälla Alvedon värka så jag orkar lite till...

Ingen bra start på veckan!
Men jag önskar er en bättre...

Ha en fin dag
Kram Elle

5 kommentarer:

  1. Usch och fy så tråkigt! Inte kul att ha baciller... Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Usch va jobbigt det är!
    Hoppas du kryar på dig och snart är pigg igen!
    Synd det slaskar bort så mycket snö nu när det snart är jul:(
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ursch så jobbigt håller verkligen tummarna för att bacillerna drar sin kos!

    Tack för din fina kommentar hos mig... blev så rörd över dina ord!

    Skickar ett fång styrkekramar till dig... här kommer dom!

    Marie

    SvaraRadera
  4. Det är sååå jobbigt att vara sjuk och barn på det, när man bara vill krypa ner och rå om sig själv..
    Jag hoppas att alla baciller försvinner så att ni får vara friska till jul..

    Krya på dig
    Stoooor kram
    Sandra

    SvaraRadera
  5. Blir en bra dag att meddela at du vann en av posterna från SOFIA PR inne på min blogg då ..:)
    Maila mig din adress på piazzanblogg@gmail.com

    så vi kan skicka vinsten,

    GRATTIS !!

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad