torsdag 12 juli 2012

Vildas stora dag!




Älskade lilla 
Vilda Saga Eleonor

Hon är våran SOL STRÅLE!

Tack alla för ni gjorde hennes dag så fin!

Vilda med min Fina Mormor!








Ååååå!

Jag vill inte sluta och blogga!

Jag känner finns det människor ute i världen 
som tar illa upp, som sprider rykten och hoppar på mig och min familj
de är inte värda att lägga energi på.

De ska inte förstöra för mig och min familj!

De ska inte lyckas.
Det är bara den svenska svart sjukan! 



KRAM ELLE



2 kommentarer:

  1. Men vem gör det:/
    Låt dom inte ta din energi<3

    SvaraRadera
  2. Fy vad tråkigt att det finns såna människor.
    Men kul att du är tillbaka och klart du ska fortsätta blogga!
    Å vilka härliga bilder på lilla Vilda!
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad