måndag 14 maj 2012

Träningen har startat!


Idag börjar min kamp!

 Tio kg 
Ska bort 

(minst)




Jag har köpt mig "Zumba" som jag hoppas ska hjälpa mig.
Då jag inte har tiden att springa på gym och friskis och svettis när jag har tre barn
så hoppas jag få lite tid när barnen sover på kvällarna till detta!
Plus promenaderna förstås.

Har gått ner 15kg nu sen Vilda föddes.
Men mitt mål är -10 kg till då är alla gravidkg borta sen mina tre barn.
Ska inte lägga om kost för mycket utan det blir äta som vanligt
men kanske bara ta en gång, och skippa allt små ätande, godis, kakor med mera!

Önska mig lycka till!



Har ni erfarenhet av Zumba,
berätta gärna hur det gick, går, gått?


Är jätte nyfiken!


Och kom gärna med tips om 
Träning, Kost och Hälsa!

NU KÖR VI!




Kram Elle

4 kommentarer:

  1. Skönt dina kilo försvinner så fort! Avis!

    SvaraRadera
  2. Men oj vad duktig du har varit med att bli av med så många kilon redan. Jag har oxå en önskan om -10 men vore nöjd med hälften. Kilon som jag har lagt på mig lite år efter år utan att jag vet varför.... Eller är det bara så i denna åldern kanske!
    Kör hårt med zumban och lycka till!!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Duktig du är som tar tag i det :)
    Min resa börjar i höst :P

    Är skivan bra?
    Den är ju väldigt dyr den där Zumba fitness, 5-700:- väl?
    Är så sugen på att beställa en jag med :) Dansa är alltid kul!


    Lycka till! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Det kommer gå kanonbra gumman!! Dansa på :)) Hoppas du kommer tycka det e lika roligt som jag tycker, det ger ju verkligen resultat :)) Kram på dig bästa tjejen <3

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad